Vyberte kategorii

Vyberte Vaši kategorii přihlášky, do které patříte.

Přihláška pro účinkující HUDBA a DIVADLO - ALLfest 2020

Téma: Tělo, pohyb a výživa; 15. - 17.5. 2020

Kontakt pro účinkující:

Naďa Peksová
všeobecné informace 
allfestinfo@email.cz

Účinkující:

(Vyplňte prosím všechna povinná pole označená hvězdičkou (*), bez nich se Vám formulář nepodaří odeslat.)

Např. bude-li účinkujících více, uvěďte zde:

Vystoupení/koncert či hudební/umělecký workshop:

((Určeno ke zveřejnění v programu na webu a v tisku) - max. 40 znaků včetně mezer)
(Určeno ke zveřejnění na web - Maximum: 10 vět - popis interpreta )
(Určeno ke zveřejnění (v programu na webu a v tisku) - max. 40 znaků včetně mezer)
(Určeno ke zveřejnění (v programu na webu a v tisku) - max. 100 znaků včetně mezer)
(Určeno ke zveřejnění na web - Maximum: 10 vět - popis vašeho vystoupení)
Způsob provedení pořadu:
Prosíme o nahrání profilové fotografie a vypovídajícího obrázku pro vystoupení. Budou zveřejněny na webových stránkách. Dále nám prosím nahrajte tento odkaz další fotografie či obrázky k účinkování ve vysoké kvalitě, kterou je možné použít i pro tisk (časopis, letáky apod.). Máte-li nějaké ukázky, videa či písničky, zanechte nám prosím v textu odkaz. Děkujeme.
Určeno ke zveřejnění na webové stránky - povinné pole ( Obrázek může být ilustrační či tématický. )
Určeno ke zveřejnění na webové stránky - povinné pole ( Obrázek může být ilustrační či tématický. )
Pro plynulou a bezproblémovou přípravu a průběh Vašeho vystoupení je nezbytné, abyste v přihlášce poskytli informaci o tom, zda je třeba ozvučit jen mluvené slovo, zpěv, nebo i nějaký konkrétní hudební nástroj/nástroje, či jiný zdroj zvuku (usb disk (flashka), notebook, mobil apod.). Toto vše prosím uveďte do textu. ( DÁLE UVEĎTE: délku pořadu, dobu přípravy, požadavky na ozvučení, prostor, stage plan, input list atd.) Vše uveďte do textu, případně vložte odkaz ke stažení stage planu (nákres rozestavění kapely na pódiu) a popis input listu (detailní obsazení vstupů, routing do monitorových boxů aj.)
Technické vybavení potřebné pro váš pořad:
( Při promítání videa či prezentace si stačí přinést obsah na flashce )
( Náhlavní mikrofon zaškrtávejte pouze v tom případě, že potřebujete mít volné ruce např. při pohybu, cvičení či jste li na něj zvyklí )
( Budete-li chtít použít vlastní notebook na promítání zaškrtněte jej a uveďte do poznámky, jaký typ video výstupu používá př. hdmi/vga/usb-c )
( Budete-li potřebovat asistenci pro spuštění projekce či přehrávání hudby, uveďte žádost do poznámky )

Spolupráce:

Registrací se zavazujete spolu-propagovat ALLfest.cz také na svých stránkách, facebooku apod.
Neproplácíme honoráře, cestovné ani žádné další výdaje účinkujících, pokud není dohodnuto předem jinak.

Možnost fotodokumentace vašich aktivit na ALLfestu:                                                                                                                                                                               Podle rozsahu a dohody s fotografem.
Více informací: Ján Šándor, jan.sandor78@gmail.com 

Máte zájem inzerovat v ALLfest ČasOpisu 2020
Podmínky inzerce, informace a formulář či ČasOpisy ke stažení ZDE

Seznamte se s pokyny pro účinkující a provozním řádem MKZ

https://www.allfest.cz/pokyny-pro-ucastniky
https://www.mkz-ltm.cz/dumkultury/provozni-rad/

Odesláním tohoto formuláře udělujete souhlas k zpracování vašich poskytnutých údajů. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat. Více o způsobu nakládání s osobními údaji na stránce ZOOU. Při odeslání také také stvrzujete, že jste se seznámili s pokyny pro vystavující a přednášející i s provozním a návštěvním řádem MKZ a souhlasíte s nimi.

Po zdárném odeslání přihlášky Vám dorazí potvrzovací email s kopií vašich vyplněných údajů. 

Přihláška pro účinkující - ALLfest 2020

Téma: Tělo, pohyb a výživa; 15. - 17.5.2020

Kontakt pro účinkující:

Naďa Peksová
všeobecné informace 
allfestinfo@email.cz

Účinkující:

(Vyplňte prosím všechna povinná pole označená hvězdičkou (*), bez nich se Vám formulář nepodaří odeslat.)

Pořad:

(Určeno ke zveřejnění v programu na webu a v tisku)
(Určeno ke zveřejnění - Maximum: 10 vět - Váš osobní popis )
(Určeno ke zveřejnění (v programu na webu a v tisku) - max. 40 znaků včetně mezer)
(Určeno ke zveřejnění (v programu na webu a v tisku) - max. 100 znaků včetně mezer)
(Určeno ke zveřejnění - Maximum: 10 vět - popis vašeho pořadu)
Způsob provedení pořadu:
Prosíme o nahrání profilové fotografie a vypovídajícího obrázku pro vystoupení. Budou zveřejněny na webových stránkách. Dále nám prosím nahrajte skrze tento odkaz další fotografie či obrázky k účinkování ve vysoké kvalitě, kterou je možné použít i pro tisk (časopis, letáky apod.). Máte-li nějaké ukázky, videa či písničky, zanechte nám prosím v textu odkaz. Děkujeme.
Určeno ke zveřejnění na webové stránky - povinné pole ( Obrázek může být ilustrační či tématický. )
Určeno ke zveřejnění na webové stránky - povinné pole ( Obrázek může být ilustrační či tématický. )
Technické vybavení potřebné pro váš pořad:
( Při promítání videa či prezentace si stačí přinést obsah na flashce )
( Náhlavní mikrofon zaškrtávejte pouze v tom případě, že potřebujete mít volné ruce např. při pohybu, cvičení či jste li na něj zvyklí )
( Budete-li chtít použít vlastní notebook na promítání zaškrtněte jej a uveďte do poznámky, jaký typ video výstupu používá př. hdmi/vga/usb-c )
( Budete-li potřebovat asistenci pro spuštění projekce či přehrávání hudby, uveďte žádost do poznámky )

Spolupráce:

Registrací se zavazujete spolu-propagovat ALLfest.cz také na svých stránkách, facebooku apod.
Neproplácíme honoráře, cestovné ani žádné další výdaje účinkujících.

Možnost fotodokumentace vašich aktivit na ALLfestu:                                                                                                                                                                               Podle rozsahu a dohody s fotografem.
Více informací: Ján Šándor, jan.sandor78@gmail.com 

Mám zájem o inzerci v našem ALLfest ČasOpisu 2020
Podmínky inzerce, informace a formulář či ČasOpisy ke stažení ZDE
Mám zájem působit u Mentoringového stolu
Mentoringové stoly budou sloužit pro inspiraci, sdělování zkušeností vlastním příběhem, koučování apod. Jedná se cca o 1h mentorování v rámci stolu pro až 10 osob umístěného v poradenské sekci ( info na emailu: Nahrajte allfestinfo@email.cz )

Inzerce v ČasOpisu ALLfest

ČasOpis ALLfest předchozí ročníky 2017-2019 ke stažení na tomto odkazu:
Podrobnější informace k inzerci ke stažení v MediaKitu

Dejte o sobě vědět a objednejte si inzerci zde nebo originální vizitku za pouhých 2 000,- Kč.
Vizitku Vám vytvoříme sami. Vizitky mají jednotný design. 
  
                                                                          

Objednávám si vizitku v rejstříku: (ceny jsou uvedeny bez DPH)


Dodejte nám tedy pouze texty a logo

Údaje k vyplnění objednáváte-li vizitku:

Příklad, jak může vizitka vypadat: 

Formát inzerce

(Ceny jsou uvedeny bez DPH)

Skrze odkaz nahrajte prosím Vaši inzerci dle vybraného typu formát strany:
https://www.dropbox.com/request/838STPSdOehdEy9V17RQ

Nevíte si rady z inzercí?
Informace :
Tel: 739 573 798
mail: jhm@seznam.cz

Touto objednávkou se zavazujete uhradit Vámi objednanou inzerci na základě zaslané faktury. Inzerce Vám před tiskem bude emailem zaslána ke kontrole.
Objednaný formát vizitka se před tiskem nezasílá, jen na Vaše vyžádání. Prosím řádně si zkontrolujte Vámi zaslaná data k inzerci!
ČasOpis ALLfest bude distribuován v roce 2020 před uskutečněním ALLfestu.

Seznamte se s pokyny pro účinkující a provozním řádem MKZ

https://www.allfest.cz/pokyny-pro-ucastniky
https://www.mkz-ltm.cz/dumkultury/provozni-rad/

Odesláním tohoto formuláře udělujete souhlas k zpracování vašich poskytnutých údajů. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat. Více o způsobu nakládání s osobními údaji na stránce ZOOU. Při odeslání také také stvrzujete, že jste se seznámili s pokyny pro vystavující a přednášející i s provozním a návštěvním řádem MKZ a souhlasíte s nimi.

Po zdárném odeslání přihlášky Vám dorazí potvrzovací email s kopií vašich vyplněných údajů. 

Přihláška pro vystavující umělce - ALLfest 2020

Téma: Tělo, pohyb a výživa; 15. - 17.5.2020

Kontakt pro vystavující umělce:

Petra Sazečková
petra.sazeckova@seznam.cz
(Vyplňte prosím všechna povinná pole označená hvězdičkou (*), bez nich se Vám formulář nepodaří odeslat.)
Fotografie účinkujícího pro umístění na web
Určeno ke zveřejnění na webové stránky
Maximum: 10 vět
(popis uměleckého směru, případně záměru tvorby) Určeno ke zveřejnění - Maximum: 10 vět
Fotografie uměleckých děl – vystavovaných či ukázka vaší tvorby, která bude zveřejněna na webu (Prosím zašlete na allfest@email.cz nebo využijte přednostně zanechání odkazu na soubor v textu, případně nám soubor nahrajte skrze tento link. Děkujeme
Prosím vyberte jedno dílo, které byste rádi uveřejnili v našem novém ALLfest ČasOpisu. Velikost tohoto obrázku musí být v kvalitě pro tisk. Organizátor pak vybere některá díla, která budou zveřejněna v rámci časopisu. K dílu prosím uveďte název díla, autor, krátký popis záměru konkrétního díla, případně jeho působení (energetické apod.). Maximálně 15 vět. Využijte přednostně zanechání odkazu na soubor v textu, případně nám soubor nahrajte skrze tento link. Děkujeme
Mám zájem o inzerci v ALLfest ČasOpisu 2020
Podmínky inzerce, informace a formulář či ČasOpisy ke stažení ZDE

Spolupráce:

Registrací se zavazujete spolu-propagovat ALLfest.cz také na svých stránkách, facebooku apod.
Neproplácíme honoráře, cestovné ani žádné další výdaje účinkujících, pokud není dohodnuto předem jinak.

Instalace umělecké tvorby

Bude probíhat den před zahájením festivalu a bude provedena s techniky domu kultury ve spolupráci s vámi.

Po dohodě je možné instalace prodloužit či zvolit jiný den v týdnu před festivalem. Je důležité, abyste byli vy i vaše díla na instalaci připraveni a koordinovali ji společně s organizátory a techniky. Na obrazech je potřeba, aby byly háčky s uměleckým lankem, za které budou zavěšeny. U soch a jiných uměleckých děl je potřeba, aby byla zajištěna bezpečnost pro děti, které se na festivalu volně pohybují. Prosím myslete na to.

Instalovaná díla musí být podepsána, mít uvedeny prodejní ceny, plus kontakt na umělce pro případ prodeje. ALLfest prodej nezajišťuje Za pojištění, dopravu, instalaci odpovídá každý umělec sám.

Aktuální pokyny pro vystavující a přednášející najdete zde:

https://www.allfest.cz/pokyny-pro-ucastniky
https://www.mkz-ltm.cz/dumkultury/provozni-rad/

Odesláním tohoto formuláře udělujete souhlas k zpracování vašich poskytnutých údajů. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat. Více o způsobu nakládání s osobními údaji na stránce ZOOU. Při odeslání také také stvrzujete, že jste se seznámili s pokyny pro vystavující a přednášející i s provozním a návštěvním řádem MKZ a souhlasíte s nimi.

Po zdárném odeslání přihlášky Vám dorazí potvrzovací email s kopií vašich vyplněných údajů. 

Přihláška pro tvořivé dílny - ALLfest 2020

Téma: Tělo, pohyb a výživa; 15. - 17.5.2020

Kontakt pro vystavovatele:

Naďa Kyzlíková
allstanky@email.cz
(Vyplňte prosím všechna povinná pole označená hvězdičkou (*), bez nich se Vám formulář nepodaří odeslat.)
(vyplňte název vaši značky a/nebo vaše jméno)
(Maximálně 10 vět):

Fotografie a obrázky k Vaší tvořivé dílně
Ukázka tvorby pro ukázku, využijte k nahrání obrázků tento odkaz. Děkujeme https://www.dropbox.com/request/qePripUxQRDUQQQJT5pj

Prosím uveďte vaše požadavky či specifika. (např. zda potřebujete připojení do el. sítě) Upozornění: ve vnitřních prostorech není možné používat volně vodu či oheň.
Mám zájem o inzerci v ALLfest ČasOpise 2020
Podmínky inzerce, informace a formulář či ČasOpisy ke stažení ZDE

Spolupráce:

Registrací se zavazujete propagovat ALLfest na svých stránkách, facebooku apod.
Neproplácíme honoráře, cestovné ani žádné další výdaje účinkujících.
 

Aktuální pokyny pro vystavující a přednášející najdete zde:

Tvořivé dílny musí dbát na bezpečnost dětí při tvoření (př. při práci se žehličkou, výrobě mýdla apod.)

https://www.allfest.cz/pokyny-pro-ucastniky
https://www.mkz-ltm.cz/dumkultury/provozni-rad/

Odesláním tohoto formuláře udělujete souhlas k zpracování vašich poskytnutých údajů. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat. Více o způsobu nakládání s osobními údaji na stránce ZOOU. Při odeslání také také stvrzujete, že jste se seznámili s pokyny pro vystavující a přednášející i s provozním a návštěvním řádem MKZ a souhlasíte s nimi.

Po zdárném odeslání přihlášky Vám dorazí potvrzovací email s kopií vašich vyplněných údajů. 

Přihláška ke stánkovému prodeji - ALLfest 2020

Téma: Tělo, pohyb a výživa; 15. - 17.5.2020

Kontakty pro stánkaře:

Naďa Peksová
všeobecné informace
allfestinfo@email.cz

Pořadatel:

ALLfest.cz, s.r.o.            Zámek 674, 69662 Strážnice IČO:07846801

Číslo účtu: FIO banka 777007711/2010

IBAN: CZ8720100000000777007711

Městská kulturní zařízení Litoměřice
Na Valech 2028
41201 Litoměřice

(Vyplňte prosím všechna povinná pole označená hvězdičkou (*), bez nich se Vám formulář nepodaří odeslat.)
(vyplňtě vaše IČO, nemáte-li IČO vyplňte RČ, jste-li ze Slovenska, vyplňtě vaše DIČ)
(maximálně 10 vět):

Objednávám si prodejní místo na 3 dny ( ceny jsou uvedeny včetně DPH ) - umístění určí pořadatel
( zaškrtněte druh stánku a zadejte x-násobek požadovaných stolů/míst/prostoru:)

Prodejní místo – jeden stůl = 140x70 cm (cena 3700,-)
0,-
Občerstvení – hradní nádvoří, venkovní atrium (prostor 3 x 3 m) (cena 5500,-)
0,-
Módní návrháři a textil (prostor 3 x 3 m) (cena 5500,-)
0,-
Cena celkem: 0,-

Prodejní plocha nesmí překročit objednané metry. Pokud tedy plánujete například štendry na šaty, skladovací místo s krabicemi, včetně stolů, počítejte prosím v metrech místo tak, aby mohli mít zákazníci dost pohybu k výběru i zkoušení. Nelze zasahovat k jinému prodejci.

(prosíme o vyplnění popisu stánku případně zaslání fotografie na email: allstanky@email.cz)
Mám zájem o inzerci v ALLfest ČasOpisu 2020
Podmínky inzerce, informace a formulář či ČasOpisy ke stažení ZDE

Inzerce v ČasOpisu ALLfest 

ČasOpis ALLfest předchozí ročníky 2017-2019 ke stažení na tomto odkazu:
Podrobnější informace k inzerci ke stažení v MediaKitu

Dejte o sobě vědět a objednejte si inzerci zde nebo originální vizitku za pouhých 2 000,- Kč.
Vizitku Vám vytvoříme sami. Vizitky mají jednotný design. 
  
                                                                          

Objednávám si vizitku v rejstříku (ceny jsou uvedeny bez DPH


Dodejte nám tedy pouze texty a logo

Údaje k vyplnění objednáváte-li vizitku:

Příklad, jak může vizitka vypadat: 

Formát inzerce

(Ceny jsou uvedeny bez DPH.)
Skrze odkaz nahrajte prosím Vaši inzerci dle vybraného typu formát strany:
https://www.dropbox.com/request/838STPSdOehdEy9V17RQ

Nevíte si rady z inzercí?
Informace :
Tel: 739 573 798
mail: jhm@seznam.cz

Touto objednávkou se zavazujete uhradit Vámi objednanou inzerci na základě zaslané faktury. Inzerce Vám před tiskem bude emailem zaslána ke kontrole.
Objednaný formát vizitka se před tiskem nezasílá, jen na Vaše vyžádání. Prosím řádně si zkontrolujte Vámi zaslaná data k inzerci!
ČasOpis ALLfest bude distribuován v roce 2020 před uskutečněním ALLfestu.

Seznamte se s pokyny pro vystavující prodejce

Vyplněním údajů v této závazné přihlášce a jejím odesláním pořadateli se prodejce zavazujete k zaplacení všech plateb a splnění podmínek uvedených níže a v aktuálních pokynech pro prodejce https://www.allfest.cz/pokyny-pro-ucastniky i s provozním řádem MKZ https://www.mkz-ltm.cz/dumkultury/provozni-rad/

Platbu proveďte na základě obdržené faktury 

Všeobecné podmínky:
Smluvní vztah vzniká potvrzením přihlášky (vč. ceny) pořadatelem. Toto potvrzení obdrží prodejce emailem.
Platbu za pronájem prodejní služby (100% částky) je nutné zaplatit do data splatnosti uvedeného na faktuře. V případě neúčasti poplatek propadá pořadateli.

Přidělení plochy určuje pořadatel. Toto místo bude přesně vymezeno přímo na stanovišti. Každý stánkař může využít pouze zakoupený prostor, pokud nebude toto respektováno, bude prostor doúčtován dle ceníku. Pořadatel má právo rozhodovat o umístění jednotlivých stánků. Prodejce se zavazuje , že nebude rušit ani obtěžovat ostatní účastníky akce ( hlukem, zápachem, prachem, apod. ) Pořadatel zajišťuje ostrahu objektu v době, kdy je výstava uzavřena. Pořadatel neodpovídá za ztrátu, zničení či poškození zboží či jiného majetku prodejce.

Prodejce se zavazuje dodržovat v průběhu akce veškerá platné předpisy a zákony platné v ČR (hygiena, ČOI, ochrana spotřebitele,atd.), dbát pokynů pořadatele akce a dodržovat veškerá ustanovení - podmínky prodeje, uvedené v této přihlášce/smlouvě. Dále se zavazuje udržovat přidělený prostor a jeho okolí v čistotě a pořádku přinést si vlastní prodlužovací kabely nutné k připojení a ostatní vybavení pro daný prodej odpovídající současným normám za elekroinstalaci od místa určeného k připojení ručí nájemce.

Prohlašuji, že jsem se před odesláním/podpisem této závazné přihlášky seznámil a souhlasím s podmínkami výše uvedeným

Odesláním tohoto formuláře udělujete souhlas k zpracování vašich poskytnutých údajů. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat. Více o způsobu nakládání s osobními údaji na stránce ZOOU. Při odeslání také také stvrzujete, že jste se seznámili s pokyny pro vystavující a přednášející i s provozním a návštěvním řádem MKZ a souhlasíte s nimi.

Po zdárném odeslání přihlášky Vám dorazí potvrzovací email s kopií vašich vyplněných údajů. 

Přihláška pro poradny - ALLfest 2020

Téma: Tělo, pohyb a výživa; 15. - 17.5. 2020

Kontakt na organizátora poraden:

Naďa Peksová
koordinátorka poraden / mentoringu
allfestinfo@email.cz

Pořadatel:

ALLfest.cz, s.r.o.            Zámek 674, 69662 Strážnice IČO:07846801

Číslo účtu: FIO banka 777007711/2010

IBAN: CZ8720100000000777007711

Městská kulturní zařízení Litoměřice
Na Valech 2028
41201 Litoměřice

(Vyplňte prosím všechna povinná pole označená hvězdičkou (*), bez nich se Vám formulář nepodaří odeslat.)

(Určeno ke zveřejnění - max. 40 znaků včetně mezer)
(Anotace ke službě a/nebo osobě, která ji provozuje, specifika, originalita Maximálně 15 vět):
Objednávám si místo pro poradnu na 3 dny ( ceny jsou uvedeny bez DPH )
(Stůl o rozměrech 70x70cm a židle. Další stůl a židle po dohodě s organizátorem.):
Mám zájem působit u Mentoringového stolu
Mentoringové stoly budou sloužit pro inspiraci, sdělování zkušeností vlastním příběhem, koučování apod. Jedná se cca o 1h mentorování v rámci stolu pro až 10 osob umístěného v poradenské sekci v prostorách hradu ( info na emailu: allfestinfo@email.cz )
(prosíme o vyplnění popisu stánku případně zaslání fotografie na email: allfestinfo@email.cz)
(uvěďte zde:)
Mám zájem o inzerci v našem novém ALLfest ČasOpisu 2020
Podmínky inzerce, informace a formulář či ČasOpisy ke stažení ZDE

Seznamte se s pokyny pro prodejce / poradce

Vyplněním údajů v této závazné přihlášce a jejím odesláním vystavovateli se zavazujete k zaplacení všech plateb a splnění podmínek uvedených níže a aktuálních pokynech pro vystavující a přednášející: https://www.allfest.cz/pokyny-pro-ucastniky i s provozním řádem MKZ https://www.mkz-ltm.cz/dumkultury/provozni-rad/

Platbu proveďte na základě obdržení faktury.

Všeobecné podmínky:
Smluvní vztah vzniká potvrzením přihlášky (vč. ceny) pořadatelem. Toto potvrzení obdrží prodejce emailem.
Platbu za pronájem prodejní služby (100% částky) je nutné zaplatit do data splatnosti uvedeného na faktuře. V případě neúčasti poplatek propadá pořadateli

Přidělení plochy určuje pořadatel. Toto místo bude přesně vymezeno přímo na stanovišti. Pořadatel má právo rozhodovat o umístění jednotlivých poraden a výstavního místa.

Prodejce / poradce se zavazuje, že nebude rušit ani obtěžovat ostatní účastníky akce (hlukem, prachem, zápachem – není dovoleno používat vykuřovadla, vonné tyčinky či otevřený oheň apod.)
Pořadatel zajišťuje ostrahu objektu v době, kdy je výstava uzavřena. Pořadatel neodpovídá za ztrátu, zničení či poškození zboží či jiného majetku prodejce.

Prodejce / poradce se zavazuje dodržovat v průběhu akce veškeré platné předpisy a zákony platné v ČR (hygiena, ČOI, ochrana spotřebitele, atd.) dbá pokynů pořadatele akce a dodržovat veškerá ustanovení – podmínky prodeje, uvedené v této přihlášce / smlouvě. Dále se zavazuje udržovat přidělený prostor a jeho okolí v čistotě a pořádku, přinést si vlastní prodlužovací kabely nutné k připojení a ostatní vybavení pro daný prodej odpovídající současným normám za elektroinstalaci od místa určeného k připojení ručí nájemce.

Prohlašuji, že jsem se před odesláním/podpisem této závazné přihlášky seznámil a souhlasím s podmínkami výše uvedenými.

Odesláním tohoto formuláře udělujete souhlas k zpracování vašich poskytnutých údajů. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat. Více o způsobu nakládání s osobními údaji na stránce ZOOU. Při odeslání také také stvrzujete, že jste se seznámili s pokyny pro vystavující a přednášející i s provozním a návštěvním řádem MKZ a souhlasíte s nimi.

Po zdárném odeslání přihlášky Vám dorazí potvrzovací email s kopií vašich vyplněných údajů.